luni, 30 mai 2011

Desen multicolorsiverdeturcoazalbastru!


Draga jurnalule,au inflorit salcamii..si miroase atatttt de placutttt..deja incept sa simt mireasma veriii..o astept cu mult drag..am in minte imaginea unui loc de poveste pe care`l privesc in fiecare dimineata din microbuz mergand spre scoala..e un loc in care jumatate alb, jumatate verde..si imi sclipesc ochiiiii cand privesc..la tabloul naturii..dar, o sa`mi fie atat dor ca nu o sa `l mai pot vedea..in fiecare zi..:(..Am atatea tablouri viu colorate in cutiuta mea roz cu funda turcoaz..acolo le`am strans pe toate..si as vrea sa mai adun multe amintiri placute. in etapa care`mi bate la usa.!Azi dragul meu zambesc..nu stiu de ce dar zambesc...:)..Te astept vara curata,calda,cu rasaritul meu din vis,cu ganduri curate si sper si mult noroc sanatate si la sfarsit fericire..atat!!!Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu