duminică, 29 mai 2011

Desen 5


Si ce ai vrea sa zic...Buna sunt Georgiana am 19 ani traiesc intr`o lume plina cu printi si printese unde totul, e foarteeee roz..si e cald si frumos..Pfff..Nu e asa iti pot prezenta lumea de astazi:Mizerie,Nesimtire,Tradare ,Prostie,Minciuna s.a,locuri de munca: 0 din ce cauza?Pentru ca fiecare lupta pentru ai fii lui bine, si celalalt sa moara.Nu ii intereseaza, Ok..dar stii ,nimeni nu se gandeste,ca va venii si ziua aia in care toti vom platii pentru toate greselile.Aici e ``raiul`` dar in cer va fii ce`i mai rau..depinde cum Dumnezeu va alege.Nimeni nu poate stii doar el,uite viata nu`i asa cum visezi tu,sau eu. e atat de complicata incat iti vine sa urlii uneori si inca nu am cunoscut tot ce`i mai rau [vorbind si de mine aici] viata nu`i atat de usoara pe cat pare a fii,acum ti se pare totul WOW dar, crede`ma daca nu lupti cu toate fiinta ta..vei suferii.Suferinta pe care o simti tu acum e un sentimentin inselator asa spun eu.Fiindca noi suntem doar niste copii, atata tot..iar viata e un cuvant mare.Sunt fericita ca am o familie adevarata si imi doresc sa pot sa am ce manca maine sa am unde sa dor si sa am parintii sanatosi in rest cu ajutorul lui Dumnezeu le voi face pe toate .Multumesc!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu