luni, 22 noiembrie 2010


Si azi ...o zi..ca toate zilele..o zi de Luni. obositoare dupa un weekend obisnuit. O zi friguroasa d noiembrie..aducand parca fiorii reci ai iernii ..si eu..gandindu`ma..la toate astea ...si ma intreb eu insami..ce voi face cu sufletul meu..m`am pierdut printre atatea ganduri si randuri..si foile astea albe imi inspira miii de cuvinte..dar stiloul parca nu vrea sa scrie cuvintele astea..e oare un vis...?Sunt dezamagita de cate se intampla in viata mea..odata cu sfarsitul lui noiembrie vin si gandurile astea triste..pe geam privesc incercand sa descifrez..sentimentul pomilor..care acum sunt goi dupa cateva luni in care erau fericiti si aveau inima verde ce`ti aducea un zambet pe fata ta chiar daca erai melancolic/a.Am in suflet o scarba fata de oameni.. ma gandesc si iar ma gandesc si tot nu`mi vine sa cred..e o iluzie sau e totul real..Cat de mult de pot schimba oamenii..:-<..Oare tu esti bun doar atunci cand esti alaturi de el cand dai un sfat ..plangi alaturi de el..si tot tu sa il bagi in seama sa`i vorbesti sa fiii respectos/respectoasa...nu am crezut niciodata ca voi ajunge sa cred acele vorbe `` Nu exista prieteni adevarati ci doar amici cu care`ti petreci timpul``..nu credeam pur si simplu..pana am simtit si am vazut cu sufletul si cu ochii mei..imi pare rau ..ca nu sunt apreciata pt ceea ce sunt..si ca totu`l sa dus de rapa..acum vad doar Profitori..Prefacuti..Ipocriti ..Mincinosi...Invidiosi si..Lacomi..:|..imi pare nespus de rau..ca nu am stiut unde sa ma opresc at cand trebuia sa spun STOP! ca,am lasat de la mine poate uneori prea mult decat trebuia..si ca am ales sa las de`oparte familia pentru cine nu trebuia..asta este timpul trece..oamenii se schimba..dar singurul lucru..acum pe care`l am in suflet este ca pot avea Incredere doar in familia mea atat!....Multumesc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu