luni, 29 aprilie 2013

Si cu mine frunzele plang

Schimba`mi sufletul cu unul tare,dami linistea ploilor de vara ajuta-ma sa redevin eu,ajuta-ma sa`mi scot gandacii astia putreziti ce zac in mine si sangele asta rau ce curge prin mine si alunga`mi  picaturile de ploaie ce`mi uda perna si tastele acum si transforma-ma intr`o zana si du`ma departe ,da`mi aripi de inger ajuta`ma sa zbor sa merg pe taramul sufletului meu unde exista linistea aia pe care o doreste ``EUL meu`` ajuta`ma te rog sa fug sa zbor sa alerg. As vrea sa fug de aici macar o noapte atat sa pot simtii FERICIRE sa pot crede ca tot ceea ce imi doresc se va implinii cu o bagheta ce o tin in mana-mi stanga.Te rog du`ma departe atat imi doresc sa zborrrrrrrrrrrr cat mai departe de pamant de oameni de tot ce inseamna Terra.Acopera`ma cu flori de cires si trezeste`ma cand am ajuns..



                                                              ~   Adio~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu