vineri, 31 august 2012

Sfarsit..

Off...vara sufletului meu..peste cateva ore vei pleca departe ,vei parcurge o calatorie mirifica si vei ajunge pe alt taram ,unde vei incalzii alte suflete dar vei cum te descurci cu ``bagajele``:)). .Maine zanele aduc toamna pe taramul meu..vor zbura  deasupra locasului meu si vor  presara praf magic,de maine frunzele vor cadea,verdele va devenii maro/galben ,pasarile vor pleca in tarile calde, offf toamna intotdeauna mia dat un aer melancolic mereu,ma facut sa adun in mine si zile triste dar si bune,mie greuuuuu sa ma indepartez de tine ``vara`` mea...dar te voi astepta anul viitor  cu un aer frantuzesc/englezesc [haha],cu alte planuri si vise si  mult mai matura;))...iti multumesc pt ca anul acesta mi`ai adus numai bucurie in suflet si am trecut in alta etapa a vietii mele,deci ..Bun venit toamna draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu