luni, 16 mai 2011

*12!




















Draga jurnalule astazi ..ma simt atat de murdara...simt cum lucrurile ce le port fie ele idei fie haine sunt murdare..de nebunie greseli..rautate..suparare..si nu inteleg cu ce se mananca viata asta..cu paiul,furculita,lingura sau sabia:|.Simt ca tot ce ma inconjoara ,doar se foloseste de mine..ca de exemplu..uleiul ce`l folosesti in tot ce`ti trebuie..si iar.... ma simt singura folosita prafuita..cu idei prostesti in capul ala..Si mai am 3 saptamani si dau examenul vietii mele si ma simt goala pe inauntru..simt cum o scarba imi umple sufletul si nu mai pot atinge nimic..De ce te folosesti cand tu spui ca ``iubesti``sunt un obiect de muzeu.sau un suflet pur..ma doare ca schimbarea mea va dura ani zile sau cine stie niciodata nu ma voi schimba in a nu mai pune suflet in orice, a nu mai adauga in cutiuta mea rozalie cu fundita turcoaz..vorbe jignitoare indiferenta si batjocura...De ce traiesti omule pe acest pamant ca `sati pretuiesti trupul mai mult decat sufletul..de ce toata omenirea se poarta ciudat si toti parca au innebunit....:|..Sincer nu mai pot.m`am saturat de lumea asta de cacat.si nu pot inca realiza ca viata nu se va schimba de azi pe maine...vor fii mereu aceleasi zile spurcate triste si idioate..[Trezit,SCoala,Acasa ,Planset, si un zambet schitat!..ADio jurnalule...sper ca in aceasta noapte sa`mi visez lumea mea..simpla dar pura..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu