miercuri, 18 mai 2011















Azi cu emotie,nostalgie ,zambete ascunse si lacrimi usor tremurate printre gene ,am spus definitiv "ramas bun liceu,ramas bun copilarie",a doua si ultima oara..........
Nu am crezut ca acest ultim eveniment o sa fie atat de greu,atat de dureros,nu am crezut ca intr-o zi voi trai aceste clipe cu atata intensitate si nu am crezut ca ii voi vedea atat de emotionati,atat de frumosi si atat de impreuna.........desii am crescut impreuna unii dintre noi inca de la gradinita,parinti si copii:)Am trecut in pas vioi alaturi pe vechea cale,am strigat si ne-am amintit ca am fost si noi candva elevi si ei copii inca exuberanti,inca rebeli..........dar cum ar fi viata fara teribilismul lor?
Un ultim popas in curtea scolii,o ultima serbare de premiere si apoi un ultim tur de scoala ei copii alaturi de noi parintii.......
S-a sunat pentru ultimul clopotel,in vechiul hol,cu emotie,lacrimi si zambete,doaman diriginta ne-a surprins frumos recunosc nu ma asteptam........desii am trait multe impreuna mai putin fizic dar mai mult sufleteste in acesti 4 ani........emotie pozitiva,lacrimi fericite nostalgice de bucurie dar care mereu vor ramane undeva in noi in cutiute ascunse adanc in suflet.O clasa frumoasa,chiar daca rezultate la invatatura nu au fost extraordinare cred ca au multe amintiri de prietenie,amintiri care vor merge cu ei in viata,amintiri care le vor da putere si avant atunci cand mici grutati se vor aseza pe umeri lor inca plapanzi.
De acum ce va urma va fi adevarata maturitate,de acum drumurile se vor despartii,de acum curtea scolii le va fi o amintire si intr-o zi isi vor aminti cu drag ca au fost candva copii.
Sa avem drumul usor si multaaaaaa baftaaaaaaaaaaaa la bacalaureat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu