marți, 8 martie 2011

Martie ...



8 Martie o zi minunata..care aduce un zambet mamelor,si tuturor femeilor din Romania..Fie ca aceasta zi..sa va lumineze sufletele..gandurile sa va fie numai pozitive..sa mergeti mai departe indiferent cat de grea ar fii situatia!cei care va iubesc va vor fii alaturi..Vreau doar sa`i spun si eu cateva cuvinte mamei mele..ca imi pare rau ca nu am putut sa`i daruiesc o floare in dar astazi..sper sa m ierte bunul Dumnezeu...dar stiu ca ma voi recompesa pe data de 18 ,fiind ziua ei de nastere:x....sa`i spun ca o iubesc din tot sufletul meu...si ca ii multumesc ca a fost zi de zi clipa de clipa alaturi de mine..si la bune si la rele..si ca imi cer iertare pentru greselile si vorbele care i`au fost aduse din partea mea....>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu