luni, 21 februarie 2011

Picaturi inghetate


O zi de viata trista..Ma trezesc imi arunc cartea cateva caiete in ghiozdan..si plec spre scoala..mi`e frig..ma tot gandesc sunt singura si nu `mie bine..prin curentii reci trec cu fruntea in jos..ma simt singura..incerc sa ma linistesc..stau pe scaun si privesc pe fereastra..parca totu`l in jurul meu imi spune..pleaca pleaca...sunt prea obositi sa te mai ascultam si pe tine..cate pasari negre zboara deasupra unui vechi depozit..sunt doar aducatoare de frig si toamna..negru tristete moarte...ma simt singura..Am ramas eu o carte cateva poezii ce se ascund prin caietele mele..incerc sa le caut o rima..dar nu le gasesc..mi`o poti gasii tu unde esti..mi`e greu fara tine..E foarte frig...vreau o raza de soare vreau un zambet din tot sufletul..vreau bucuriee..nu mai vreau melancolieee nu mai vreau..:( m simt singura..am ramas si fara tine..esti bolnav iubitule..si simt ca fara tine nu ma pot descurca..esti o parte din mine..am nevoie de tine :-<..Ma simt atat de singura....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu