duminică, 5 decembrie 2010

Tablou 7


Decembrie rece si melancolic..Deja mi`ai inchis sufletul intr`un cub de gheata ..e rezistent si nu mai lasa rautatile sa intre la el..e nepasator..
acum ii e bine..are langa el .. un inger ce ii ofera caldura bucurie iubire si multa incredere..are langa el un om pe care nu ar fii crezut candva ca` l va putea gasii sa`i ofere caldura de care avea nevoie.atunci cand ia fost foarte greu.In gradina ta sufletule inghetat sunt petale rosii din trandafiirii plini de miresme albastre care ii acopera incaperile reci cu vara aceea ce`mi aduce zambetul pe buze .Ai langa tine sufletule protectia de care aveai nevoie ..si atunci cand ti`a fost mai greu a aparut si ti`a sters lacrima de pe obraz si ti`a spus mergi mai departe viata e frumoasa..eu iti voi fii alaturi si nu te voi lasa singura sunt aici si voi fii mereu pentru ca te iubesc.. Iti multumesc ingerule ca mi` l`ai adus pe drumul meu mi`ai luminat calea .Iti multumesc tie ca esti langa mine intotdeauna cand plang cand rad cand am nevoie de un sfat de incredere cand am nevoie de o imbratisare cand ma simt singura esti langa mine..iti multumesc>:D<
Acum ninge in suflet cu fulgi argintii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu