joi, 30 decembrie 2010

New...




Si sa mai dus un an plic cu amintiri..plin cu sentimente ..plin cu ganduri reci sau calde gata te`am inchis s pe tine intr`o cutie unde se afla cartea sufletului meu..acolo am postat tot...Am zambit am plans am trait..am ajutat..am daruit am suferit..am adunat petale rosii si negre ...am aruncat..am regretat..am iubit..am mers mai departe..am trecut prin situatii kre m`au facut sa cad la pamant sa nu ma mai ridic..dar intr`un sfarsit m`am ridicat si am plecat pe drumul meu..mi`a fost dor de zilele mele din copilarie..mi`a fost dor d tot ce am avut si c nu mai am...am iertat..de multe ori si..poate ca imi pare rau.. si am avut si momente bune si rele..Si uite cate s`au intamplat in anu asta..:|Multumesc celor ce au fost langa mine si vor fii!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu