luni, 1 noiembrie 2010

Tablou incolor!


Si te`ai dus si tu Octombrie..te`ai dus si nu te mai vreau inapoi..ai fost ca un cosmar din care ma simt iesita.... dintr`un intuneric nemaivazut..ajunsa la lumina aia orbitoare..a mai trecut o luna , frunzele ruginii inca sunt pe pamant,..nu stiu pentru cat timp..dar stiu ca sunt ca o mantie pentru pamantul rece..si maroniu....dar deocamdata ele inca sunt acolo..octombrie ai plecat..si jumatate ma bucur jumatate nu..am lasat in urma..amintiri bucati de sticla..bucati de poze. bucati de cer albastru..bucati de stele senine..bucati de suflet cenusiu..si a mai trecut o luna si se apropie cu pasi repezi drumul spre etapa urmatoarea a vietii mele..deschiderea unei noi carti..unui nou capitol..alte povesti., drame, zambetete ,ganduri s.a ..:)Si ai venit Tu Noiembrie infrigurat..cu zambet ironic, cu raze de soare..sunt fericita..nu stiu ce va urma..dar sunt bine am ce imi doresc..si am cei mai buni parinti din lume!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu