miercuri, 7 iulie 2010

Un cristal al vietii

18 ani..:)parca ieri spuneam mama cat mai este pana fac 18..cum trece timpul..:-
in care ne jucam..cu jucaria preferata..in care radeam pe infundate,
..in care alergam..si nu aveam griji..nu stiam ce inseamna suferinta,problemele..ma jucam pe strada .. cadeam, ma loveam..dar ma ridicam..usor.zambind..hihihi am gresit;))..si partea ce`a mai frumoasa este cand ne jucam de dimineata pana seara..doar mancam..si iar pe strada..cand se rugau parintii de noi sa stam in casa si noi nu vroiam:D...era frumos..simteam ruoa sufletului cum sclipea in noi.cum toata bucuria se vedea pe fata noastra..:xsi tin minte prima data..cand mi`a luat tata bicicleta..eram ce`a mai fericita stiu doar ca l`am asteptat cu lacrimi in ochi si cu sufletul ``la gura``...stiam sa pretuiesc...si sa ma bucur de orice lucru..chiar de era el mic sau mare..:)stiam ca mi`l face din toata inima..si le multumesc..le multumesc lor..ca au stiut..sa ma creasca..sa ma educe sa devin..ceea ce acum sunt..sa`mi ofere ce e mai bun..ca sa fiu fericita....si pentru asta le multumesc..>:D<.Si au fost zile..cand stateam cu [Saby si Nicole] pe strada mea ..si ne strangeam toti..sa ne jucam..tot felul de jocuri..si parca se vedea..povestea fericita a copilariei in ochii nostri..si ne durea cand ne luau parintii in casa..:(..au fost multe clipe placute..in care copilul din mine..era fericit deplin..si tin minte ca la 14 ani..mi`am facut buletinul..si eram atat de entuziasmata..``mama am buletin acum sunt mare:-j``..dar eu de fapt nu stiam..ca o sa merg pe un drum si cu bune dar si cu rele..copilul..din mine nu stia era innocent..era un boboc de trandafir..ce asteapta sa infloreasca..si apoi se usuca..Si uite`ma acum..la o alta etapa a vietii ,un alt drum,un alt inceput..am devenit un om mare..matur..si capabil pe el insasi..stiind ce vrea de la viata..Incet incet..se duc..anii,clipele,si raman amintirile..

Cel ce a avut copilarie luminoasa si fericita si-a adunat comoara nesecata in care-si gaseste mangaiere si in cele mai dureroase clipe ale vietii.[Wilhelm Wundt]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu