vineri, 30 iulie 2010

D`ale noastre

Urasc fraierii..care doar pentru ca te striga``papusa,pasarica`` pe strada se cred macho..urasc ``domnisoarele``..care la un party se pun la masa si te barfesc a doua zii tu fiind subiectu principal in `povestea`` lor.. Urasc mincinosii/mincinoasele..care in fata in spun..aaa esti prietena mea,esti amica mea,chiar tin la tine si pe la spate nu stie ce plan sa puna in aplicare ca sa te distruga..:-j..urasc ``desteptii``care in fiecare zii cauta replici din alea expirate...ca sa te cucereasca:-@...Urasc cocalariii..care`si pun fel de fel de nume pe hi5 gen[ Seful vostru , ARMANI,Briliantul]si pt voi dragii mei.. sunteti un ``NIMENI``..sau poate oameni simpli:)..urasc oamenii care cred..ca daca au miliarde pot cumpara si ``luna de pe cer`` urasc tara asta ..ca din cauza unor oameni..care pur si simplu ne fac din om neom,si dau legi de`ti vine sa ...:-j dar nu se gandesc ca altii au de suferit..``Ce le pasa`` si uite de`aia..am ajuns unde am ajuns..Le urasc pe alea care doar pentru ca..unu ia zis o vorba la vrajeala gata ``pune botu``..p`alea care le place ce e interzis gen sa strice relatii de timp indelungata,alea care doar pentru ca isi fac poze pe hi5 aproape goale si primesc``complimente dalea``:)) se simt mandre..ca wow..ce mi`a zs ala:x..nu`i asa ca`s buna....Wake up girls!Ii urasc pe aia care doar pentru ca isi iau tricouri roz se cred barbati fatali:|Sfatul meu..TREZITI`VA NENE LA REALITATE CA NU TRAIM IN SPATIU!:-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu